Toskánsko a Elba 2005: 6. den - Monte Perone (Elba)

A takovýto byl harmonogram jízdy:
- 10:00 Lacona (kemp)
- 11:00 sedlo (Monte Tambone)
- 11:15 Marina di Campo
- 13:00 Monte Perone (670 m, vrcholek)
- 14:00 - 15:00 Marciana Alto (oběd)
- 17:00 Marina di Campo
- 17:45 sedlo (Monte Tambone)
- 18:00 Lacona (kemp).

V kempu se většina ostatních již válela v písku. Že by však moře bylo teplé, je skutečně velmi individuální názor!

Účastníci jízdy přes šotolinové cesty Monte Tambone - tedy většina - hlásili, že cesta přes vyhlídky nebyla žádnou procházkou - mnohá místa se nedala vyjet ani sjet.

Jak to viděla Olina Hrabánková: Ráno v 8:30 snídaně. Vyjíždíme na horskou cestu, kde musíme nést kola do kopce i s kopce. V městečku Marina di Campo jdeme do hospody na pláži: drahá. Nemám peníze, Pavel mi nadává. Dávám si pivo. Pavel salát. Koupeme se v moři, voda studená. Já nechci ležet na slunci, tak jedu se skupinkou zpět. Kopec vycházím pěšky. Sjezd 8 minut do kempu. Bus zavřen. Čekáme. Konečně pivo. Odpočinek - čtu knihu. Lidi spravují kolo, hrají petang. K večeři knedlo-zelo-vepřo. Konečně píšu pohledy. Večer poklidné sezení bez hudby. Únava.