Expedice 2012: Pučišča-Bol / 3. den

ZPĚT
  • co říci k přejezdu z Pušišče do Povlje? Výjezd z nákladní části přístavu Pušišča byl na asfaltu, a tak první stoupání, byť prudší, bylo o.k. Průjezd mezi olivovými zahradami byl příjemný, jenže pak přišel sešup do zátoky Luka. A ne bokem. Kleslo se zpátky k moři. Části se nedaly jet. Pastevec s oslíkem nám řekl, že cesta je velmi "gruba". Byla hodně hrubá, nebo raw, jak chcete. A pak se schovaný v zátoce Luka objevil nepřístupný přístav pro plachetnice. A měli pivo. Čišník pokračování cesty označil za velmi raw. První hřebínek se dal ještě jakžtakž jet, ale druhý, daleko širší začal tím, že cesta zmizela. Následovala přenášení kol části po kamenných zídkách a splazech kamení, ale macchi jsme se nevyhnuli. Nohy jsme si slušně dodrbali. Zvláště Vláďa N. Pak už stačilo snést kola z kopce a Aleš P. a Karel Z. se šli vykoupat. Další jízda na dohled Povlje už šla, objevila se pěšinka a časem i šotolina a bylo vyhráno. Český biker překoná všechno!
  • v Povlje jsme se rozdělili. Vláďovi N. přijel známý kapitán a Vláďa K. včetně Aleše P. s ním zůstali. Reifovi si jeli sami a my ve třech, Karel Z., Pavel S. a Jirka M. jsme vyrazili do kopců nad Povlju ve směru na Selce. Cestou Karel zlikvidoval mrtvého hada, v Selci na kopci jsme zasedli do hospody a čekali na ostatní. Minuli nás. Aleš P. s Vláďou K. sjeli ještě do Sumartinu. Pokračovali jsme bez nich, slunce ještě pražilo při posledním stoupání k hřebeni. Zbytek cesty do Gornji Humace už probíhal téměř po vrstevnici a samozřejmě na závěr jsme si dali sjezd do Bolu. Ve chvíli dojezdu k lodi začalo mírně pokapávat
  • večer se trochu protáhl, v půlnoci se probral Pavel S. a tak jsme s Bobem F. kecali do rána. Však jsem také druhý den cítil v krku stále červené