Via ferraty 2016: 2. den - ferrata Santnerpass - Catinaccio/Rosengarten

STRANA 1.         ZPĚT
  • 13:00 začátek sestupu k chatě Gardeccia. Teď už jsem mazal fest. Široká šotolina byla zpočátku široká, leč strmá. Na hůlky
  • 13:20 setkání se Zbyňkem a Jardou u chaty Gardeccia. Když jsem míjel další středisko, pozdravil jsem se Zbyňkem a Jardou, předehnal naše dvě kolegyně a mazal dál po pohodlné cestě
  • 13:54 u chaty Ciampedia, horní stanice lanovky. Naštěstí jsem chytil hned kabinu jedoucí dolů. Počasí bylo fajn, ale ...
  • 14:10 dole u stanice lanovky začalo pršet. Nejhorší slejvák jsem přečkal jízdou po jezdících schodech
  • 14:15 setkání s Eliášem. Eliáš se v klidu naobědval, dal si asi tři smrtící srky a byl v pohodě. Dole, ve Vigo di Fassa prý už prší delší dobu
  • 17:00 začátek vycházky centrem Vigo di Fassa. Čekali jsme dlouho na konec deště. Občas jsme sešli do baru a dali si kofein, a to tak dlouho, než kapky umřely. Pak jsme vyrazili na prohlídku centra Vigo di Fassa. Ne všechny krámy byly otevřené. Cestou do hotelu jsme ve slejváku zaparkovali v jednom baru pod deštníkem a dali si víno (já) a kávu (Eliáš) a udělali foto "Mladý muž v Dolomitech"
  • 00:15 druhý večer byl společenštější. Dokonce došlo na hru na kytaru a také píseň "sombrero, sombrero, grande, tequila". Eliáš se těšil na další den, na další lezení
  • resumé: odhad trasy probíhal podle předpokladů
Trasa - plán: Frommer Alm 1743 m / 9:00 - lanovka Laurin 2 - Rosengarten htt. 2337 m / 9:30 - ferrata Santnerpass - Rif. P.so Santner 2734 m / 11:45-12:00 - Rif. Re Alberto 2621 m / 12:15 - Rif. Vajolet 2243 m - Rif. Gardeccia 1950 m / 14:00 - horský taxík - Pozza/Meida 1300 m