Brdy 2016: Bike Tok, Jordán, Padrť, Skelná Huť

• středem dopadové plochy Jordán stoupá výrazná cesta do sedla pod vrcholem Jordán a vzápětí klesá na křižovatku V prdeli (též U dubu). Další pokračování závisí na tom, kam kdo směřuje. Klesání v ose pokračuje po Hořovské cestě a skončí v místě zvaném Bor (bývalá vesnice). Odtud je rychlý návrat k nádrži Pilská, vesnici Orlov nebo Obecnici. Kdo chce pokračovat směr Tři trubky (a Padrť), musí jet rozbitým asfaltem doprava (cesta Aliance). Stoupání doleva vede zpátky do sedla Dlouhý kámen
  • asfaltový sjezd směr Tři trubky projede třemi výraznými křižovatkami. Na první se klesá dál cestou vlevo (ne Pramenskou). Na druhé, která tvoří ostrou vidlici se pokračuje v ose předchozího klesání. Při odbočení doleva téměř o 180 stupňů by se cyklista dostal na zmíněnou Hořovskou cestu. Na třetím velkém rozcestí je v ose sjezdu zábrana. Plot. Proto je nutno zvolit cestu vlevo. Ostatní cesty - Klášterka a neznačená cesta - stoupají. Ty ke Třem trubkám nevedou
  • poslední rozcestí je již na hlavní silnici mezi nádrží Pilská, Třemi trubkami a Strašicemi
  • při návratu - již po návštěvě restaurace Nepál v Nepomuku - jsme zvolili další novou cestu s postupným cílem nádrž Pilsko. Ještě v Nepomuku na křižovatce jsme opustili směr Láz a vystoupali do kopce po cestě zvané Planýrka. Po dosažení nejvyššího bodu této cesty se začne sjíždět, přičemž je potřeba hlídat 2. odbočku vlevo.Tato odbočka se jmenuje Havelská. Vede přes Skelnou Huť (zaniklá obec). Cestou je potřeba 2x googlit, než se dojede po krátkém stoupání na hlavní spojku mezi Strašicemi, Třemi trubkami a nádrží Pilskou. Tato cesta se na konci jmenuje Perkanská . Bohužel cedule je jen na konci, tedy z opačného směru. Nádrž Pilsko a další směry jsou již blízko. Zde už je zase oficiální cyklostezka směr Obecnice