Expedice 2016: Bulharsko - návrat do
Prahy / 24.7.2016
Trasa: autobus jel
zpět stejnou cestou jako do Bulharska. Akorát že cesta
byla o 130 km delší. \tj. celkem 1439 km!
Jak by to vypadalo, kdybychom zvolil přejezdy přes
Rumunsko? Tj. zhruba na trati
Sofia - Montana - Vidin - Drobeta - Timisoára - Arad -
Szeged ... Praha: 1357 km / auto: 16:09, pro standardní
trasu přes Srbsko seznam udává 1278 km a 13:26 autem.
Co to znamená? Délka stejná, ale trať přes Rumunsko
pomalá pro neexistenci dálnic. Když odečteme dvojí čekání
na hranici Srbska v délce cca 4 hodiny, byla by na tom
cesta přes Rumunsko lépe. Jenže cesta mimo dálnice může
být pro autobus delší než po dálnicích. Takže je otázka,
jestli cesta je cesta přes Rumunsko výhodná? Asi by na
to odpověděli jen dopravci. |
- Bratislava realita 7:00 / plán 10:00
- Brno realita 9:00 / plán 12:00
- Praha realita 11:00 / plán 15:00
- když jsme opustili klimatizovaný autobus, uhodilo do nás
vedro
- Pavlík se jako vždy dral ke svému kolu hlava nehlava, aby
stihnul metro a vlak
- ostatní tolik nešíleli, postávali, pokecávali, občas
si i sdělili závěry z cest apod.
- takže teď to hlavní. jaké máme nové poznatky z této
poslední cesty?
Cena |
velmi slušná |
Program/produkt |
problematický. Na oko velmi dobrý, protože
bulharské hory jsou krásné. Podstatou produktu jsou však
cyklistické trasy. Informace o trasách při nabídce
jsou však málo informativní a nedávají představu, co
se vlastně nabízí. Tato základní prodejní informace
musí být daleko přesnější, aby kupující věděl,
co kupuje a neměl možnosti si následně stěžovat. Musí
vědět, že šotolinou se jede 80 % tras. Že obtížnost
šotoliny je střední, ne výletní. A že i střední
obtížnostní průměr může mít v cestě překážky,
které zvládne jen dobrý biker. Jak řekl Franta Š., vy
jste bikeři a já jen cyklista. Jinými slovy: ty co často
v terénu nejezdí, budou mít problémy. Zvláště tedy
ženy, které mají obecně s technikou jízdy v terénu větší
problémy. |
|